Jeg misunner alle gravide :-)

I dag stakk jeg innom Harriet og "Den Kule Mage" for å kjøpe litt gravideting til en god venninne av meg 🙂 Denne oljen har fått "Best i test" og skal smøres på magen for å forebygge strekkmerker under graviditeten! Harriet har de beste produktene på markedet, med dokumentert effekt for deg som venter barn.

Den Kule Mage har gode bøker om graviditet og kosthold, men også bøker for å notere underveis i svangerskapet og etterpå om den lille "gullklumpens" utvikling 🙂

Jeg falt pladask for denne stellevesken fra Petunia Picklebottom! Veskene er kjent fra tv-serien "Frustrerte fruer".
Jeg skulle ønske det var i dag jeg gikk gravid med alle disse lekre klærne og tilbehøret. Mye forandrer seg på 26 år, det skal være sikkert! Er du gravid anbefaler jeg deg sterkt å stikke innom Harriet. Den Kule Mage har alt du trenger og mere til…og en bedre selger enn Harriet skal du lete lenge etter. Hun kan alt og vet akkurat hva du ønsker! Superhyggelig jente 🙂

Den Kule Mage ligger i Jacob Alls gate 13 på Majorstuen! Tlf: 22 60 38 46

 

1 kommentar
    1. Så utrolig koselig innlegg! Super stas at du kom innom i dag, blir like glad hver gang du kommer innom og sprer soool over hele butikken min:) haha, jeg ler meg i hjel med deg, “tull sjur”. Gleder meg til å se deg neste gang. Stooor helge klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg