Gratulerer Tone! Du fortjener et innelgg :-)

Tone er en venninne av meg og satser på kunsten sin for fullt. Nå har hun sin første separatutstilling i Hammerfest og jeg skulle så gjerne ha vært der! Her sitter hun og monterer bilder 🙂

Regner med de som får med seg utstillingen får mye vakkert og spennende å se på!

Tone Bjørkli har sin første separatutstilling i Hammerfest 12 mai. Utstillingen består av 13 oljemalerier inspirert av nordnorsk natur, lys og hav. Maleriene har mye tekstur i form av rue overflater i ulike nyanser av blått!

Jeg er så stolt av denne jenta. Kunne vært datteren min!! 🙂 PS! Lånte bildene dine fra facebook.

Klem til deg og lykke til med utstillingen. Sjekk Tone Bjørklis webside HER

2 kommentarer
    1. Solvår Solvår Solvår!!! Tusen hjertelig takk, ikke bare har du backet meg opp, men inspirert ved å selv være fokusert og utrolig dyktig på ditt felt! Du setter standaren!! Tusen takk!!! Nå må vi begge bare jobbe videre 🙂 Up, up and awaaaaaay!! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg