Etterlyste lepper!!

Det er mange som etterlyser "ferdig" resultat av tatoverte/pigmenterte lepper! Denne unge damen har ikke bare fått pigmentert farge inn, men også forstørret leppene "bittelitt" med fargen "Raspberry" 🙂 Det er hyggelig å se det ferdige resultatet også for meg, da de fleste av kundene ikke kommer tilbake før mye av fargen har forsvunnet og de skal ha et nytt refill!

I dag kom hun innom for siste behandling av bryn (2 refill) Slik så de ut før behandling. Jeg elsker gjøre bryntattoo så naturlig som mulig. Det er nå min stil da 🙂 Er du ute etter å se ferdigsminket ut 24 timer i døgnet, er jeg ikke den rette personen å kontakte! Hvordan brynene ble etter behandlingen kan du se HER

Jeg har et eget slagord: Festen må du stå for selv 🙂

Mvh Sol pmu

4 kommentarer
    1. Hedda Lu & Katarina Wara:

      Jeg kan aldri love noe 100%, men lepper forsvinner fargen temmlig bra på om du ikke fyller på med farge igjen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg