Bettinas første bryntattoo! :-)

Da har Bettina hatt sin første brynklient etter at hun kom hjem til Glomfjord! Det er alltid spennende å følge elevene mine med sine første arbeider og gi dem tilbakemeldinger! Bettina klarte seg bra og HER kan dere se og lese hennes egne erfaringer!

Dette bildet tok jeg av Bettina dagen etter kurset og hun hadde fått pigmentert bryn av meg 🙂 blir spennende å se hvordan de blir etterhvert! HER har hun skrevet litt om dem selv.

Bildet tatt 3 dager etter behandling og litt skorpe gjør at de ser litt mørkere ut! Skorpen faller av innen ti dager og resultatet ser du først da! 2 gratis refill følger med i prisen.

Mvh Sol permanent makeup

5 kommentarer
    1. Hei!
      Jeg har veldig lyst til å tatovere øyenbryn.
      Eller var det pigmentere øyenbryn det heter?
      Har farget dem selv nå i sikkert 10 år og begynner å bli veldig lei…
      Jeg er veldig lys både i hud og hår, men jeg går ut i fra at fargen på øyenbrynene settes ut i fra den enkeltes farge?
      Er det lang ventetid hos deg?
      Hvor fort må man ta refill?
      Bor et stykke unna men skal til Oslo rundt den 22. april.
      Ha en fin kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg