Dette er deilig! :-)

I dag har vi vært på Bygdøy og kost oss ute i sola. Fantastisk på slike dager og vakker utsikt er som balsam for sjelen!

Jeg hadde kledd meg godt, men hadde utsikt direkte til nudiststranden på Huk fra den flotte restauranten vi satt og koste oss ved! Der var alle i "natura" og jammen badet et par av dem også. Sommeren starter tidlig på Huk det skal være sikkert 🙂

Mange padlet i Oslofjorden og det minner meg om noe som ligger nært i fremtiden. Skal melde meg på padlekurs da søsteren min har lagt igjen kajakken sin på Risvær med tanke på meg! Ligner ikke disse på din Marianne?

Blått hav og frisk luft kan man ikke få nok av…..og det er så mange fantastisk flotte steder i og utenfor Oslo. Bare å velge å vrake i muligheter for utflukter og opplevelser.

Gleder meg til det blir skikkelig varmt…selv om sola varmet greit nok i dag! Nydelig hva?

3 kommentarer
    1. så herlig ut!
      har forresten et spørsmål angående permanent make up.. har lenge vurdert å ta eyeliner over øyet, men er skikkelig redd for at de som gjør det på meg skal gjøre feil. hvor stor er sjangsen for at det kan bli feil? Klem Kamilla 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg