Å være modell på kurs!

Det er svært attraktivt å sitte/være modell på kurs i "Permanent Makeup". Mange mailer meg og lurer på hva det innebærer å være modell, så her nevner jeg litt!

* Modellen må være fylt 18 år
* Modeller som takker "JA" forplikter seg til å stille opp eller melde fra om plassen ikke kan benyttes i god tid, slik at jeg finner en ny modell for eleven min. Uteblir en "modell" uten å ha sagt fra,  mister eleven min en stor del av praksisen på kurset.
*Modellen må komme alene til kurset. Har du barn sørger du for barnevakt. Elevene trenger fullstendig ro og skal ikke føle seg forstyrret eller stresset fordi noen sitter og venter på dem.  De betaler mye for kurset sitt og skal derfor få den undervisningen og oppmerksomheten de har betalt for og som de absolutt trenger.for å gjøre en god jobb!
*Sett av ca 4 timer til kurset.

Leppemodeller må ikke ha tatt "restylane" like før en behandling. De må heller ikke møte opp med "Herpes Simplex" munnsår!

Brynmodeller skal ikke ha piercinger i brynet (må fjernes) før de ankommer timen sin, eller nylig tatt "Botox" i panna. Brynene skal heller ikke barberes vekk på forhånd (en del lurer på det) Elevene former brynet etter behandlingen og resultatet blir naturlig og flott!!

Eyelinermodeller må ikke ha noen form for øyeinfeksjon, eller nylig ha utført øyelokkoperasjon!

Jeg foretrekker at modeller ringer meg på forhånd om det er noe de lurer på som kan være til hindring for å være modell på et kurs hos meg! Jeg kan svare deg på alt 🙂

Må atter en gang presisere at jeg er veldig lykkelig for alle henvendelser jeg får om å være modell, da vi er totalt avhengig av akkurat DEG!

Du må ikke glemme at det er elever som utfører "behandlingen" på deg, men jeg starter alltid på modellen og avslutter, til hun føler seg trygg! Jeg er i tillegg en streng lærer og passer nøye på at alt går bra! Har du vært modell hos meg kan du gjerne skrive en kommentar om hvordan det er!

Mvh Sol

16 kommentarer

Siste innlegg