Modell for en dag…jeg? :-)

I dag har jeg vært modell for et kurs på Ellipse Klinikken. Dette er ikke hverdagskost, så dere kan se av bildet hvor mye jeg gleder meg over å bli litt dullet med 🙂 Hva jeg har fått utført skal jeg komme tilbake til siden. Den kjekke mannen i bakgrunnen har kommet helt fra Danmark for å lære sykepleierne på Ellipse Klinikken noen nye knep, og jeg kan bare fortelle dere at det funker 🙂 Jeg føler meg i trygge hender og stoler fullt på at de gjør en god jobb! Ellipse jentene er utrolig dyktige og jeg synes de har en spennende jobb!!

Etter et par timer på Ellipse Klinikken dro jeg innom Jacob All med Njomsa for en kopp kaffe 🙂 Jeg elsker fridager da de er skjelden vare, så gode venner, sol, varme, litt egenpleie og en hyggelig prat er utrolig deilig 🙂

Kjøpte med meg denne Solsikken på hjemveien… blomster er så hyggelig å se på. Blir i godt humør av det! Man skal glede seg over de små ting! 😉 Håper den blir diger i løpet av sommeren 🙂 spennende!!!

6 kommentarer

Siste innlegg