Mini-Spadag hjemme!

I dag har jeg tatt meg en fridag for å jobbe med hjemmekontor + litt egenpleie. Kjøpte meg  de  siste nyheter i den medisinske hudpleieserien Jan Marini med "Papaya rens og Papaya ansiktsmaske" da jeg var på jobb hos Ellipse Klinikken i går! De som ikke allerede har fått dette med seg: Jeg ELSKER denne hudpleieserien!

Rensen og masken har en peelingeffekt og rensker virkelig opp i huden din! Av alle serier jeg har prøvd og testet ut, er denne den som virkelig har gitt meg resultater!

Rens påføres og masseres inn med lunkent vann i 2-3 min! Kan gjentas…. Påfør masken og la den ligge i 15 min. Fjern masken med Papayarensen og skum opp med lunkent vann….masser den gjerne av! Luksusfølelse 🙂

Jan Marini får du kun kjøpt hos Ellips Klinikken hvor du i tillegg får fyldig informassjon om "hva" du trenger og "hvordan" produktene skal brukes! Disse produktene er medisinske så det er kun sykepleiere som står for salget!

Er i allefall superfornøyd og anbefaler serien på det varmeste 🙂

MVH SOL PMU

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg