Flotte Trine Grungs tatoverte eyeliner :-)

I dag kom flotte, naturlige Trine Grung for time til pigmentering av eyeliner hos meg! Trine har fra naturens side vakre mørke farger, og tåler godt at øynene markeres….men på en naturlig måte!

Her har jeg pigmentert inn liner kun på venstre øye og hun får sjekke hvordan det ser ut! Tror hun liker det hun ser 🙂 Hun bestemmer selv hvor markert og hvor lang hun ønsker den! Jeg lar alltid klientene bestemme litt selv!

Her er resultatet etter i dag! Lineren under øyet er supertynn. Jeg synes det er viktig å tenke på at dette er permanent. Bedre å be om mere farge enn omvendt til neste behandling og heller venne seg litt til lineren hjemme! 40-60% av fargen kommer til å forsvinne innen de ti første dager, og fargen vil se veldig naturlig ut! Legg merke til at jeg legger fargen ved/i vipperoten. Elsker du "nyfargede vipper" når litt av fargen sitter igjen ved vipperoten? Dette se slik ut når overskuddsfargen har falt av! Trine er flott og naturlig så vi starter forsiktig 🙂



Trine like etter behandlingen 🙂
Hun er forøvrig ei likandes jente som jeg føler jeg har kjent lenge! Vi herjer jo på nettet begge to og har vært  facebookvenner lenge! Trine jobber som Medieutvikler og du kan følge nettsiden hennes HER. Ønsker du å booke henne til foredrag? Hun kan faktisk bli din kreative samarbeidspartner innen sosiale medier og har et hav av erfaringer å dele med deg!

www.trinegrung.no

Takk til deg for at jeg fikk legge ut bilder! Du er topp 🙂  Les om Trines besøk hos meg i dag HER

Mvh Sol pmu

8 kommentarer
    1. kadust | therese isabelle:

      Om man bruker makeup hver dag, kan det være hyggelig å slippe bruke tid på badet om morgenen før man drar på jobb! Vi damer liker å pynte oss litt og hvorfor ikke gjøre det enkelt? 🙂

    2. Oi ! utrolig kult, har faktisk tenkt på om det var mulig å gjøre det!
      hvor mye koster det og er det spesielle plasser man må gjøre det ?
      (tipper at det kanskje burde være noen dyktige som gjør det siden det er så nært øyet og at det er i ansiktet!)

    3. stilig! 🙂 jeg tør ikke gjøre sånt jeg, i tilfelle jeg angrer :-p søstra mi er snart ferdigutdannet hudpleier, og hun har tatovert øyenbrynene, og jeg syntes det så skikkelig unaturlig og skeivt ut :-p
      men dette ble jo stilig da 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg