Appelsiner og blomster på en vakker dag!

Som dere vet elsker jeg blomster, og nå står tulipanene mine i full blomst. Kjøpte dem søndag på vei hjem fra kurs med Bettina 🙂

Appelsintreet mitt "druknet" jeg i bøtta for å yte litt førstehjelp, se HER

Her kan dere se resultatet 🙂 Det har begynt å blomstre igjen (små hvite knopper)…og jeg har fått mange appelsiner som jeg håper modnes! De blir iallefall mere orange for hver dag som går.

Blir så lykkelig over alt det vakre som vokser og gror 🙂 Ha en nydelig dag!

2 kommentarer
    1. JØSS som de har vokst! Tror jeg må dra å kjøpe meg hvite tullipaner selv til helga:-) Det ble jo kjempebra! Å allepsintreet har jo virkelig kommet seg!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg