Frk. Norge fikk tatovert bryn :-)

Frk. Norge Kirby Ann kom for sitt første refill hos meg i dag. Slik ser brynene ut etter første behandling som var for et par mnd siden! Hun hadde mistet jevnt over med farge, og kunne godt hatt dem slik om hun ikke hadde ønsket de mørkere! Fargen på brynene heter "Cocoa".

Slik ser de ut etter at jeg har brukt "hårstrå"teknikken min 🙂 La inn litt varmere strå med fargen "Granite".

Kirby Ann og Daniel Hamnes
jobber med Frk. Norge og fristen for å melde seg på som kandidat er 20 mai! På www.froken.no kan du lese mere om kriteriene for å melde seg på konkurransen. Har du lyst har du lov 🙂

Jeg synes Frøker Norge konkurransen er en flott konkurranse! Takk til deg Kirby for at jeg fikk legge ut bildene av deg.

Klem Sol 🙂

PS! Kirby skriver også for bladet TOPP! Her gir hun deg tips om klær og makeup bla.

11 kommentarer

Siste innlegg