Nye tatoverte lepper+eyeliner :-)

Ny eyeliner og nye pigmenterte lepper er flott nå mot sommer og sol! I dag valgte vi ut leppefargen "Raspberry" som er en forfriskende bringebærrød leppefarge!

PS! Som alltid når jeg kommenterer under bildene mine: fargen reduseres med 40-60% innen de ti første dager! Det er vanskelig for dere å forestille dere at leppene "KUN" får en frisk naturlig leppefarge da.

En del av dere skriver "kunne aldri tenkt meg leppestiftfarge for bestandig". Det er IKKE slik lepper blir etter pigmentering! Leppene ser alltid sterke ut i fargen rett etter behandling, slik er det bare!!

Mvh Sol pmu

8 kommentarer
    1. PrinCec:

      Hei 🙂

      Det er hyggelig du liker bloggen min. Jeg begynte nesten å føle meg litt alene her inne som “voksen” med blogging! En dag fikk jeg en sms fra søsteren min om at lå inne på 40+ …jeg ante ikke at det fantes engang, så jeg måtte le litt. Vel, det er hyggelig at voksne blogger og jeg leser flere av dem!

      Klem Sol

    2. Kristine Moen:

      Den er permanent for en periode 🙂 men går sakte vekk/reduseres! Da er det på tide med refill om man ønsker mere farge igjen. Det ser ikke “stygt” ut når fargen forsvinner. Man føler bare mere at man ønsker fargen tilbake. Med alderen mister man farger og konturer, det er det mange savner når de kommer for å fylle farge på leppene sine. Dessuten kan man forstørre dem litt om man ønsker det! Det ser veldig naturlig ut 🙂

      Mvh Sol

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg