Vinneren av bryn konkurransen er:

Jeg har brukt lang tid på å finne/vurdere den heldige vinneren av nye pigmenterte bryn. Kommentaren på bloggen var "litt tynn", men det som avgjorde det hele var den personlige mailen jeg fikk i tillegg! Det er bare enkelte ting som treffer en rett i hjertet og det gjorde denne personlige mailen fra Cathrine! Jeg blir lykkelig hver gang jeg gjør noen ordentlig glad, noe jeg håper og tror Cathrine blir….og det fortjener hun virkelig!

Jeg vet ikke om jeg får blogge henne med "før og etter" bilder når hun kommer for behandling, men kanskje…. 🙂 Det er bare å følge bloggen min for å se hva som skjer videre! Ellers kommer jeg til å ha konkurranser fra tid til annen og da kan det kanskje bli DEG som vinner en av behandlingene mine!

PS! Bildet over er av en klient jeg gjorde ferdig i Trondheim ved Ellipse klinikken i mars!

Cathrine

14.apr.2010 kl.17:54

Blir deprimert hver dag jeg ser i speilet, på en sykt dårlig tatoveringsjobb av mine bryn….som også begynner å bli veldig svak…må tegne opp for å kunne vise meg ute…

Trenger hjelp til å rette opp og få nye bryn!! :o))

Har postet konkurransen på fb

Jeg fikk utrolige 169 innlegg fra dere er overveldet av responsen! Tusen takk for alle svar! Jeg er utrolig gla for at dere følger bloggen min og liker den!

Mvh Solvår Hegge

8 kommentarer

Siste innlegg