Jeg har forelsket meg…gjett i hvem?

Pleier aldri ta lunsj, men her i Tønsberg blir jeg kraftig fristet av utsikten rett over gata. Bare Barista cafe har nyelig kaffe og lekre kaker. Gulrotmuffinsen gikk ned på høykant i dag mens jeg blogget Valentina! Dette er luxus for meg 🙂 måtte vente litt på en kunde og veien ble derfor ikke lang over til cafeèn!

Søt pynt på hylla bak meg…kjøpe den neste teen din her?

Liker slike små nyttige ting som henger rundt i cafeèn 🙂 Deler tipset med dere!! Nå må jeg løpe på jobb igjen. Ellipse Klinikken venter! Har forelsket meg i Tønsberg!!

Klem Sola i Tønsberg!! 🙂

6 kommentarer
    1. Åh ja, når jeg er på superklinikken i Tønsberg er jeg alltid innom der og drikker kaffe. Flotte innlegg fra Tønsberg da Solvor! Og forresten, hadde jeg ikke allerede fått eyeliner av deg skulle jeg stilt opp som modell for deg. Om noen lurer på om de tør: gjør det! Det er SÅ utrolig bra å slippe å tegne eyeliner hver eneste dag, og dessuten fint at den blir der den er og ikke havner nedpå kinnet på slutten av kvelden :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg