Elsker gode cafeèr…denne ligger i Tønsberg!

I dag har jeg jobbet for Ellipse Klinikken i Tønsberg! Rett over gata ligger en utrolig søt liten cafe som jeg har hørt har verdens beste kaker. I dag tok jeg en kaffe med en venn og kjøpte et deilig stykke av en muffins "gulrotkake"!

I morgen må jeg nok innom samme cafe for en kaffe, kake og for å ikke nevne hente jakken min der! Glemte den etter lunsjen og har vandret rundt i Tønsberg i bare t-skjorta da cafeèn var stengt i kveld etter jobb 🙂 det er vel meg i et nøtteskall!! Deilig å komme på hotellet og inn i varmen igjen 🙂

Man kan kjøpe kaffe fra cafeèn over veien og ta med på det lekre venterommet på Ellipse Klinikken mens man venter på behandlinger…. utsøkt interiør og møbler gjør ventetiden til en hyggelig opplevelse!

Jeg gleder meg til neste gang jeg kommer tilbake for å jobbe! Triveligere jenter enn de som jobber der skal du lete lenge etter!

Mvh Sol pmu

9 kommentarer

Siste innlegg