Eyeliner-modeller er mangelvare!

Jeg har brynmodeller på ventelisten min for flere kurs fremover nå…men leppe og eyelinermodeller er det litt færre av! Til helgen skal jeg ha et helt spesielt kurs hvor tantejenta mi Bettina skal ta kurs for å bli Linergist! Det er den første i familien som skal kurses hos meg. Blir spennende og hyggelig!

Eyeliner er en veldig populær behandling og klientene er superfornøyde! Det er enkelt å se pen og velstelt ut med permanent makeup! Disse bildene ble tatt like etter behandling fredag, så litt hevelse er vanlig men går raskt ned i løpet av få timer!

PS! Fikk raskt eyelinermodell…faktisk bare sekunder etter at jeg la ut dette innlegget! Takk for henvendelser…!

Mvh Sol pmu

11 kommentarer
    1. Hei! Jeg vil veldig gjerne være leppe modell. Har bryn og eyeliner fra før, men mangler siste behandlingen på eyelineren. =)

    2. heisann. ser du søker modeller for leppe- og øyner. jeg er gjerne modell for det 🙂 ser du fikk til eyeliner, men om du er interressert i lepper, så tar jeg gjerne på meg rollen som forsøksmodell 🙂
      oooog, om du vil leke litt med tykkere bryn, så er jeg og interresert i det. men forståelig nok, har du nok mange å ta av 🙂

    3. Si ifra hvis du trenger flere eyeliner modeller så stiller jeg opp 😉 Går for tiden make-up selv og utdanner meg til å bli make-up artist så det er veldig interessant å se hva man kan gjøre med permanent sminke!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg