I love Nespresso!!

I dag var vi innom Luxury Living messen på Fornebu! Her traff vi Hans Christian (sjefen for Nespresso i norge). Han er Hennings treningskamerat i innebandy så det var kjempehyggelig å hilse på! I tillegg har jeg jo blitt kaffedrikker i en alder av 44 år så her var det mange tips å få! Tenker jeg stikker innom nærmeste Nespressobutikk for en liten handel av en delikat lekker Nespressomaskin for kjøkkenbenken hjemme! Maskinen jeg så på er bare 13 cm bred og du ser den på disken mellom oss. Sjekk HER og kikk på lekre maskiner. Kanskje finner du en som passer deg?

Stikker du innom Luxusmessen i morgen får du god info av folkene som står der! MYE spennende å se.

5 kommentarer
    1. Fin blogg 🙂
      Jeg kjører på med den første spørsmålsrunden på bloggen min og håper på mange spørsmål. Så er det noe du lurer på eller er opptatt av og ønsker noen andres mening om. Spør i vei!

    2. Vi har 3 ar Nespresso-Maschine, og min Schwägerin Regula i Zürich har Nespresso mange Jahre

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg