Unnis singel-release. Sjekk ut!

Vel…jeg lovte dere flere bilder fra i går. Ble litt for sent til å oppdatere med nye bilder i natt, men jeg er i fin form og disse lekre drinkene er noe av det beste jeg har smakt! Dessert og fest i ett er noe å tenke på til neste gang jeg entrer Hard Rock CAFE.

Unni er jo bare lekker da! Nydelig dame med vakker musikk! Melder du deg inn i facebookgruppen hennes, får du være med på noe helt spesielt! Jeg er Unnis administrator og vi feiret den nye låta hennes, og selvsagt den flotte gruppen som jeg håper blir mye mye større!!

Bli med og join oss HER Det vil komme spennende saker etter hvert. facebookmedlemmene blir de første som får oppdateringer og nyheter! 🙂

Klem Sol og Unni

2 kommentarer
    1. De to siste ukene har jeg børste støv av “Disconnected”albumet mitt, og hørt på det hver dag i bilen til og fra jobb. I dag meldte jeg meg på konkurransen til Tessa hvor premien er permanent makeup, og tenkte jeg skulle ta en tutt på bloggen din som det lå link til. Og så viser det seg at du er Unnis administrator. Verden er jammen ikke stor:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg