De kuleste skoene får du her!

Hos skomaker Asbjørn Dagestad  finner du de lekreste skoene i hele Oslo! Jeg går forbi skomakeren hver eneste dag på vei hjem fra jobb! I kveld stakk jeg innom da han var i butikken for å ordne til salget han skal ha kommende lørdag!

Kjempekule!! Kan love dere han har et stort utvalg av dame og herresko!!! Kunne selvsagt blogget haugevis med bilder, men her er iallefall en liten titt 🙂

I et skomakerverksted hører dette med! Artig å se maskinen stå der blandt alle skoene og remediene!

Ta turen innom Asbjørn på lørdag! Dere kan gjøre et skikkelig scoop!! Disse skoene ser du ikke på andre og de er av høy kvalitet!! Dere er herved advart 🙂 ….og som han sier selv:
Sko er min lidenskap og mitt liv. Dette gjenspeiles i min butikk og i mitt arbeide. Jeg vil ubeskjedent nok påstå at vår butikk og verksted er i internasjonal toppklasse. Jeg håper våre nettsider kan være med på å friste deg til å avlegge ett besøk.

PS!! Asbjørn er en hyggelig mann og kan sitt fag! Han har drevet butikken i over 20 år! Jeg kommer snart med skoene mine for en liten korrigering…kjøpte nye sko forrige uke (impulsskjøp) og de sitter litt for godt over helen!

Åpningstider:

Torsdag     11 – 17
Fredag       11 – 17
Lørdag       10 – 15 

Josefines gate 2. på Bislett.

7 kommentarer

Siste innlegg