Vippe Extension er lekkert!

Denne vakre unge damen kom for refill på brynene sine i dag. Jeg oppdaget raskt laaaange flotte vipper siden sist, og hun kunne konstantere at hun hadde vært hos Karl Johan Hudpleie for å få lagt vippe extension! Nå var det gått noen uker og hun var klar for refill av vipper igjen.  De så enda lekre ut synes nå jeg 🙂  …..men hun fortalte meg at hun hadde mistet en god del nå. Hun pleier bevare vippene sine i 3-4 uker før nytt påfyll av vipper. Fantastisk!!

Jeg hadde anbefalt henne Karl Johan Hudpleie første gang hun var hos meg for pigmentering av bryn! Vippe Extension krever stor nøyaktighet, og er et skikkelig pirkarbeide! Vet, fordi jeg har jobbet med det selv. Jeg anbefaler kun det beste og hos Karl Johan kan de virkelig legge kunstige vipper, uten at du risikerer at de faller av etter et par dager!

Vippe Extension

Glem vippetang og mascara! Vippeextension gir det naturlige look av lange, flotte øyevipper som alle kvinner (og menn) går og drømmer om! Naturtro sorte vipper limes èn og èn på dine egne vipper. Selv korte vipper kan bli lange og fyldige, og resultatet er sensasjonelt vakkert! Når man først har prøvd vippeextension ønsker man å beholde sine drømmevipper. Dette gjøres ved at man kommer til en påfyll ca hver 2.- 4. uke.

  • Ser 100% naturlig ut
  • Holder opp til to måneder
  • Er ikke skadelig
  • Kan påsettes alle vipper
  • Flere forskjellige lengder å velge mellom

Helt sett 1390,-
Påfyll fra 400,-

Bare å bestille hos Karl Johan Hudpleie for å få "blikket" på plass 🙂

4 kommentarer
    1. skikkelig pent:)
      jeg har lyst å ta vippe extension men tror det hadde blitt veeelig dyrt i lengden. blir kansje litt avhengig av det hehe, det har jeg værtfal hørt av andre. men utrolig pent og ser naturlig ut:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg