Om dere lurer …..!

Slik ser maskinen jeg jobber med ut, ikke skummel i det hele tatt. Jeg er i tillegg så heldig som får jobbe med praktfulle farger! Serien heter "amiea" og er Tysk som mye annet av topp kvalitet!

Hva gjør meg lykkelig i jobben:

1. At jeg får møte så mange hyggelige klienter
2. Et fantastisk arbeidsmiljø på alle klinikkene hvor jeg jobber
3. Jeg får "nesten" alltid frie tøyler med arbeidene mine
4. Når jeg får sms fra en fornøyd klient etter jobb … skjer ofte 🙂
5. Når jeg har gjort noen lykkelig
6. At jeg kan ha dette som jobb og hobby

Ønsker du å lære "permanent makeup" ved å gå kurs hos meg, kan du kontakte meg på: [email protected]
Har en ledig plass i august og en i september! Håper å høre akkurat fra DEG 🙂

Kikker du gjennom bloggen min, finner du flere innlegg fra kursene mine og fornøyde elever som har kommet godt i gang med klienter!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg