Feil bryn…feil farge, innlegg 1.

Å rette opp bryn er en møysommelig prosess, her har jeg rettet opp etter beste evne og lagt inn en korrigeringsfarge "camo 100" og i tillegg gått over med "fawn brown". Disse hadde en feil fasong etter en behandling hos annen terapeut! Den orange fargen du kan skimte rundt brynet er heller ikke kledelig!

Som dere ser av begge bryn har jeg rettet opp fasong og korrigert fargen! Den orange fargen rundt vises i utgangspunktet ikke så godt i virkeligheten, da fokuset er på den nye brynfargen nå! Dessuten har jeg zoomet brynene inn med kameratet for å vise dere hva som kan utføres for å rette dette opp…og vise dere feil! Jeg kan også pigmentere inn litt hudfarge (kun forsiktig) for å dempe orangefargen ved siste refill. Avventer for å se 🙂 Brynene ser iallefall flotte ut nå!

Les om de fantastiske fargene mine HER fra fargesystemet amiea.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg