Kvikklunsj til Usa…er det å anbefale?

Kvikklunsj er sjokolade nr 1 når man er sulten og ønsker noe søtt og med en liten følelse av at man har fått noe mere enn bare sjokolade i seg! Det er det hva jeg kaller en lunsjfølelse 🙂

Et godt moment er at sjokoladen faktisk ser sunn ut? Jeg er jo sjokoladeelsker nr 1 så slike bilder er en fryd for øyet. Dette bildet er fantastisk. Klikker du HER finner du flere i samme serien fra dette prisbelønte reklamebyrået!

Kanskje pakker jeg kofferten full av Kvikklunsjer når jeg ankommer Usa/Minniapolis i juni om de ikke smelter på turen! Er det noen sjokolade som er mere norsk enn Kvikklunsjen?

Som dere fikk med dere i et tidligere innlegg trenger jeg DESPERAT HJELP!!

Det deilige sjokoladespillet finner du forresten HER …. flottere norsk natur kan du ikke finne annet sted 🙂 Enig?

20 kommentarer

Siste innlegg