Appelsintreet endelig mitt <3

I dag kjøpte jeg endelig appelsintreet jeg har vært og sett på noen ganger på vei fra jobben! Er så happy og kjenner en deilig lykke over å ha fått det i hus nå! Gleder meg over å se appelsinene modnes og høstes…føler meg som en unge nå, he he! Det er de små gleder som varmer mest her i livet, gleden over det enkle, levende og vakre! Markedsplassen blomster har mye flott. Appelsintreet trenger mye vann, omsorg og kjærlighet så dette blir babyen min fremover! 🙂

Har noen tips og gode råd for hvordan man steller et slikt tre? Ble litt deppa da jeg googlet på nett! Er visst vanskelig å stelle det?

10 kommentarer
    1. camillaanna:

      Jeg aner ikke, kontakt hun som har laget headeren min, det er hun som har fikset dette for meg 🙂 Marie Johansen!

    2. Hei Sol:)
      Så morsomt:)
      Når jeg var 15 år så sparte jeg opp masse penger (var jo en del penger når man var 15 liksom;) ) og kjøpte meg sånn tre, jeg betalte 2000 kr for det da:) Desverre fikk det en sykdom, så alle bladene falt av og det døde til slutt, Jeg tror kanskje det ikke fikk nok vann, litt usikkert men det tok lang tid før det begynte å bli sykt til det var helt dødt. skikkelig kjipt, men jeg så sitron tre her om dagen, og det måå jo jeg bare ha;) hehe.. 🙂
      Lykke til Sol:D
      Klem Therese

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg