Jeg kan trylle med tatoveringer av bryn!

Bryn "tatovert" av annen terapeut/linergist! Som dere ser er de alt for tynne i halen og ikke helt riktig i fasong!



Her etter første behandling!
Jeg har rettet ut både høyde/lengde og bredde! I tillegg har jeg brukt hudfarge for å kamuflere litt skjevheter!

Bryn som ikke er helt pene i farge og fasong!

Her kan dere se "litt" av det gamle brynet stikke opp over enden av halve brynet! Litt rødlig/orange i fargen! Dette skal jeg kamuflere ved neste refill! Nå er de nye brynene imidlertid så perfekte at jeg ikke tror noen legger merke til litt "smårusk" 🙂



Her min nydelige og ikke minst kjempehyggelige klient med nye flotte bryn!
Tusen takk til deg for at jeg fikk bruke disse bildene slik at nye klienter og lesere får se hva som kan gjøres og ikke minst korrigeres! Gleder meg til å se deg igjen 🙂 Fargen jeg har brukt heter "Mocha" og er fra fargesystemet mitt "amiea".

Mvh SOL PMU

PS! Hadde satt pris på om noen hadde orket poste dette innlegget til profilen sin! Viktig at flere får vite at det kan gjøres noe med. Regner med det er en del som går rundt med "feil" som de irriterer seg over! 🙂

15 kommentarer
    1. Hei!<3
      Du er ganske pen og du ser snill ut så jeg bare spør..
      Kan du kommentere tilbake i bloggen min?: )
      Jeg kan lage header til deg<3

    2. Det ble kjempe bra Sol! De ble mye bedre enn det de var, gleder meg til å rette opp i slike store feil andre gjør,

    3. Helt nydelig! Godt at du fikk dem fine igjen, men vi vet jo at du er super flink i det du driver med 😀

    4. De ble jo kjempefine! 🙂
      Jeg er så glad for at jeg har bestemt meg for hvor jeg skal når jeg en gang skal ta nye bryn. Jeg skal helt klart til deg. Har sett bare fine resultater og jeg vet hva jeg går til.

    5. Mener man i bransjen skal passe seg litt for å kritisere andres arbeid.Alle har sin teknikk å måte å jobbe på og har sett at du mang en gang kritiserer andres verk.Jeg har sett du gjort mye bra arbeid sol men også noe jeg selv aldri ville ha gjort.
      Det er en tøff bransje men ta det litt til deg.
      Hilsen en i bransjen som gjør akkurat det samme som deg.

    6. en i bransjen:

      Du kan kanskje kalle det “kritikk” …. men å gjøre andre oppmerksomme på hva som kan skje om de ikke undresøker litt på forhånd hvem som skal utføre jobben på dem, kan ikke være galt. Det er som i alle andre yrker…

      I alle yrker hvor man utfører et håndtverk har hver enkelt sin egenart og stil! Jeg har aldri kritisert arbeider fordi jeg ikke “liker” andres stil og forventer heller ikke at du skal like “alle” arbeidene jeg utfører. Det er vel derfor du har din kundekrets og jeg min, fordi kundene liker “stilen” din og ikke min!! ….men har du studert mine bilder av korreksjoner, kan du se at det er direkte feiltatoveringer! Jeg tror du skjønner hva jeg mener!!!

      Mvh Sol

    7. Syns dette er en flott blogg sol, og pga deg vurderer jeg permanent makeup.
      Ser du har fått kritikk av “en i bransjen”, og jeg mener at det er på sin plass at du legger ut bilder av feiltatovering til leserne dine. Vi ser jo alle at du gjør mirakler med feil tatoverte bryn:) Ikke minst er det viktig at vi som vurderer permanent makeup kan få en liten advarsel før vi velger å gjøre noe som er så permanent!
      Du er seriøs, og viser andre at du er sikker i det du gjør!
      Hilsen fast leser:)

    8. bra svart Sol, du vet virkelig hva du gjør, ett yrke du har holdt på med i så mange år, du er ekspert vil jeg si, og synes søren meg du er den beste tatovøren jeg har møtt! DU vet hva du snakker om! hilsen stolt venn:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg