Mitt himmelblå!!

Meløy i Nordland er fantastisk flott, om det er sol eller regn! Her fra en temmelig grå dag, men allikevel nydelig sikt over fjorden mot Vallsjøen! På Meløya er jeg oppvokst og får jeg til 2 turer hjem i løpet av et år er det topp!
Moren min Ann Hegge driver hytteutleie og er fullbooket store deler av vår og sommeren. Har du lyst på en ferie med hav, fiske, hvite strender og høye fjell, er Meløya stedet for deg! Sjekk ut mammas webside HER og book den en ferie for kropp og sjel! Tror ikke du kommer til å angre! Sjekk ut de nydelige bildene fra øya HER!

Mvh Sol

8 kommentarer
    1. Herlig! Jeg er fra trøndelagskysten ,men bor på Hedmark .Har det litt som du, blir max 2 turer hjem i løpet av et år. Nydelig natur- alt vær er bra vær for meg når jeg er hjemmom- “om det ryk eiller fyk..” som vi sier. Her i innlandet er det knapt vær-hehe ,og lynnet går vel etter været..
      Ha en fin dag!

    2. Heelt enig 🙂 Meløy er et flott sted å trekke seg tilbake på og bare slappe helt av. Det er så idyllisk der oppe, spesielt for noen som er vokst opp i byen 🙂 Min far er fra Engavågen, så jeg prøver å være der så ofte jeg kan 🙂 Norges perle 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg