Hudpleieelev på medisinsk utplassering!

Line Kamille Aanes har utplassering hos Ellipse Klinikken i Trondheim, noe jeg ikke tror hun kommer til å angre på! Her rydder hun opp i kartoteket…men jeg så henne nesten ikke på hele dagen, da hun fikk være med å se på behandlinger! Slik skal det være. Tror mange elever som kommer på utplassering blir satt til vaskejobber og støvtørking. Det har jeg IKKE sansen for! De lærer mye siste året som elev, og kan få prøve seg på enkelte behandlinger i hudpleiesalonger! Line fortalte meg at hun likte å massere…vel, en ressurs altså 🙂

Vefsn Videregåendes Hudpleielinje har vunnet pris for beste blogg på markedsføring! Sjekk ut UbFreshness side og Hudpleielinjens side her! Jeg har kanskje en finger med i spillet, da jeg tipset lærerne om at de burde sette elevene til å blogge 🙂

Ellipse Klinikken i Trondheim er lekker! Har du ikke vært innom her før, er det bare å stikke oppom for å se hva de kan tilby deg. De er dyktige og kan utrette mirakler. Jeg kommer kanskje tilbake for å gjestetatovere en sjelden gang…må kanskje holde klientene vedlike med farger!

PS! Sjekk det skapet i bakgrunnen. Inneholder norges beste medisinske hudpleie. Jan Marini heter serien.

Mvh Sol pmu

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg