Gravid eller har baby? Den Kule Mage har ALT!!

Harriet er en av to jenter som driver butikken "Den kule mage". Her får du kjøpt lekre klær om du er gravid, og barnetøy fra 0-2 år! En fornøyelse å gå gravid i år 2010 med så mye tøft å velge i for å ha på seg, kontra da jeg gikk med mitt første barn for 27 år siden! Jeg så ut som et vandrende telt 🙂 Her holder hun opp en kul jeans som du kan ha på deg helt til slutten av svangerskapet, og etterpå til du kommer deg i form igjen! Tøff hva? Ble fristet til selv å kjøpe meg noe, da butikken bugner av nydelige topper som du kan gå i selv om du ikke er gravid…som den Harriet selv har på seg!

Dette kjøpte jeg i dag til noen som venter en liten en! Krem for å smøre på en mage som skal vokse uten å sprekke 🙂 …. det har man selvsagt ingen garanti for, men forebygging er viktig! Merket mama mio er et av to merker som i Norge har dokumentert effekt! I tillegg kjøpte jeg et smykke (det skal henge helt ned mot magen) med en liten svak rangle lyd i! Den skal den lille babyen høre og kjenne igjen etter at den er født, da du kan henge den over sengen til nurket 🙂 Syntes det var så søtt!! Godt at jeg har gått ut av dato for lengst!! Ellers kunne jeg shoppet MYE her!

Den Kule Mage er å finne i Jacob Aallsgt 13. på Majorstuen, og I Glassmagasinet 3. etg på Stortorvet! Her får du kvalitet og hyggelig service!

Anbefaler Den Kule Mage på det varmeste!

4 kommentarer
    1. WOW! så kult skrevet!! takk Sola! du er så søt, og takk for en koselig cafè tur i dag, jeg koste meg masse, elsker å le med deg, du har så rå humor:) haha. Vi sees snart igjen! God tur til Trondheim! PS: jeg ser jo en smule kraftig ut? haha! sjekk det fjeset!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg