Pink beauty!! Sjekk disse leppene :-)

Denne nydelige jenta er modell av yrke og har vært en gang for permanent makeup av lepper på kurs hos meg før! I dag kom hun for sitt 1 refill og  resultatet før behandling er det dere ser her! Nydelig, frisk leppefarge som heter "fuschia" … Fargen så selvlysende pink ut før/like etter leppepigmentering så jeg ble skikkelig imponert over å se resultatet etter første behandling! Selv elsker hun fargen…noe jeg skjønner godt! Eleven min Ingrid utførte behandlingen på henne i dag! Good work!

Nærbilde av fargen…før vi starter på 1 refill

Her en sammenligning av fargen, med en skumgummimunn 🙂 Leppene er litt hovne etter behandlingen, men går raskt ned! Morsomt tullebilde 🙂



PS!! Denne jenta kommer dere til å se mere til etter hvert…sier ikke hvor, men hun kommer til å bli ganske kjent 🙂 …etter hvert! Bare å følge med på bloggen min vet dere 🙂

Mvh SOL PMU

7 kommentarer

Siste innlegg