Oslos vakreste bryn…..er tatovert i dag? :-)

Denne vakre modellen våknet opp til en mail på permanent makeupgruppa mi facebook i dag, med spørsmål om hun kunne stille som "leppemodell". Før hun rakk og svare hadde jeg allerede fått tak i en annen modell…og mobilen min holdt på å eksplodere av interesserte mulige modeller! Plutselig fikk jeg en beskjed om at brynmodellen min ikke kunne stille, og jeg gav denne jenta sjansen til å få flotte nye bryn helt gratis om hun kunne stille på kort tid! Hun kom ganske kjapt for behandling, og her kan dere se eleven min Ingrid (til høyre) og modellen med tydelig fornøyde smil 🙂

Jeg kan ikke få takket dere modeller nok for at dere stiller opp og gjør kursene mine perfekte! Dere har meg som garanti for at resultatene blir bra! Men elevene mine gjør en kjempejobb og har tydelig interesse og ikke minst estetisk sans! Jeg krever MYE, men får sannlig mye tilbake også!

Interessert i å lære permanent makeup? Send meg en mail på [email protected]

17 kommentarer
    1. Neste gang du trenger en brynmodell eller eyeliner kan du sende en direktemelding til meg, jeg kommer på timen:P Hehe…
      Som du vet digger jeg arbeidet ditt:)
      Ha en flott helg.
      Klem ifra Beccy*

    2. TusenTusenTusen takk!
      Jeg ble superfornøyd og bare fått positiv tilbakmelding fra dem som har sett 😀

    3. Gjør det vondt og tatovere øyenbryn? alltid lurt på om jeg skal gjøre det når jeg er eldre. Og hvordan blir det å bruke foundation i ansiktet etterpå? jeg smører jo alltid utover hele ansiktet også tegner øyenbryn oppå igjen, men jeg kan jo ikke smøre foundation over de tatoverte da eller?

    4. Nikita Wood:

      Det gjør overhodet ikke vondt, og brynene ser bra ut om noen år også. Du fyller på dem for å holde dem vedlike!Du kan smøre foundation opp til dem. Du ønsker vel ikke dekke dem helt regner jeg med 🙂

    5. SV: nei nei det ønsker jeg jo ikke! hehe men er ikke verdens enkleste oppgave å smøre foundation rundt brynene heller hehe. Men da fungerer det kanskje bare bedre med pudder som ikke fester seg på dem?:)
      takk for svar!

    6. De var jo naturlig fine! Jeg forstod faktisk ikke hvem av jentene som hadde fått tatoverte øyenbryn, dem ser helt ekte ut! Kjempe pent

    7. Hei, har bestemt meg ganske bestemt på det at eg skal tatovere bryna mine når eg blir atten. Men lurer litt på noko, kor mykje koster det å tatovere dei? Og kor mykje vil det koste for kvar gong du må tatovere over for å halde dei ved like??
      – Lovvsa

    8. Hei! jeg har prøvd permanent makeup på bryn og lepper, men det ville ikke sitte?! Prøvde to ganger, men null resultat:( Hva kan dette komme av? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg