Vannmassasje…lyst å prøve?

Har dere prøvd Aquamassage?

Det har jeg. Nydelig for total avsalpping og for en sliten kropp! Det beste jeg har fått av massasje! Har du tid i lunsjpausen anbefaler jeg deg å ta en test! Du rekker mye på kort tid.:-)

Dette vil jeg anbefale dere å prøve! Perfekt for en salong som ett ekstra behandlingstilbud og inntektskilde, og perfekt for en bedrift som vil tilby massasje til sine ansatte! Den er også 4 ganger så effektiv som vanlig manuell massasje, og det merkes skal jeg si!! Fantastisk!

HVA ER AQUA MASSAGE ?

Vannmassasje uten å kle av deg eller bli våt!

36 kraftige vanndyser gir en effektiv og behagelig massasje fra føttene opp til nakken

Du ligger med klærne på, tørt og behagelig under en beskyttelsesduk

Vanndysene kan ?pauses? der du ønsker mer intensiv behandling

15 minutters behandling tilsvarer 1 time med manuell massasje

Med musikk og aromaterapi får du maksimalt velvære under behandlingen

Aquamassage er en svært effektiv behandling som er medisinsk dokumentert!

Om dere vil vite mer kan dere gå inn på www.aquamassage.no.

11 kommentarer

Siste innlegg