Slik får dere nok aldri sett meg igjen :-)

….men man skal aldri si aldri! Her mimrer jeg litt fra toppturen min fra Galdhøpiggen for omtrent snart 2 år siden…. deilig frisk spasertur som var en opplevelse jeg aldri glemmer! Solen glitret over fjelltoppen og for en fantastisk flott utsikt!

Her er hun som skal ha æren for å ha dratt/lokket  meg opp til toppen….et glass likør var det som skulle til! Anne Rigmor hadde stordag og den feiret vi med stil!! Søtsaker er "toppen", men når det er sagt spurtet jeg opp siste terreng og det uten annen trening enn raske spaserturer i forkant…da med kioskturer som mål for å få meg ut av sofaen! Anne Rigmor kan alle knepene for å få sving på sola si 🙂 Tenker hun er ganske enig i det jeg skriver, om hun kommer over dette innlegget mitt noen gang!

Lurer på om det blir flere slike stunt fra min side? Litt kjedelig når den høyeste toppen iallefall her til lands er nådd!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg