Her kan dere stille spørsmål om hud!!!

Ved Ellipse Klinikken jobber det en veldig dyktig dame. Hun heter Marianne Jægtvik og er kvalitets/opplæringsansvarlig. Jeg maser stadig på henne om at hun må legge inn noen gode innlegg på bloggen min, slik at dere kan få de beste tips og råd fra en som kan hud! Hvis det er noe dere lurer på, eller ønsker spesielt råd om så setter jeg pris på at dere legger inn en kommentar under innlegget, hvor dere etterlyser et spesielt tema!

Btw. Jeg har lagt Permanent Makeup på Mariannes bryn, så her kan dere se det ferdige resultatet! Mocca heter fargen og ser naturlig og flott ut. Som så mange andre hever hun på brynet sitt, så det er ikke pigmentert slik 🙂 Søtt hva?

Mvh SOL PMU

8 kommentarer
    1. Jeg har sånne svarte prikker rundt nesa.. Jeg har prøvd scrub.. Men det funker ikke. Har du noen tips?

    2. når jeg har kviser, og de etterhvert går vekk så er det fortsatt en rød flekk der hvor kvisa har vært. det merke kan bli der til opp mot ett halvt år, og det går ikke ordentlig ann å dekke over helller. Hva er dette, og hvordan får man det vekk?

    3. Heisann. Først og fremst, takk til Sol for de hyggelige ordene (og for eyeliner og bryn, jeg er superfornøyd!)
      Caroline: sorte prikker rundt nesa høres ut som sorte komedoner. Det er talgpropper som bryter lyset på en sånn måte at de ser sorte/brune ut. Medisinske hudpleieprodukter som inneholder glykolsyre pleier å hjelpe. Jeg anbefaler Jan Marini som vi bruker på klinikken og som vi har gode resultater av. Best resultat får du om du bruker en hel pakke satt sammen av:
      1. Facial cleanser – rens med glykolsyre
      2. C-esta serum – c-vitaminserum som virker antiinflammatorisk og oppstrammende
      3. Bioclear – krem med glykolsyre og salisylsyre
      4. Transformation cream – tilhelende fuktighetskrem
      5. Daily Face Protectant SPF 30
      Dette er en utmerket pakke for alle med kviser og/eller uren hud ( kan også kombineres med benzoyl peroksyd og N-Lite laser ved kraftigere acneutbrudd)
      Maja: Det høres ut som om du har fått små arr etter kvisene, Dette behandler vi på samme måte som sprengte blodkar. Vi bruker Ellipse IPL ( står for Intenst Pulserende Lys) og du trenger vanligvis 2-4 behandlinger. Det lønner seg å behandle på høsten da du ikke skal sole deg 4 uker før og etter behandling. I mellomtiden kan du med hell bruke noe av de samme produkter som nevnt ovenfor. Spesielt C-vitaminserum og solfaktor er viktig. Du blr også klemme så lite som mulig på utbrudd.
      Pinar: Det finnes ikke EN krem du kan bruke som gjør alt, men en variant av pakken nevnt ovenfor som du bruker daglig og kombinerer med en mild peeling eller en mer dyptrensende maske kan gi utrolig gode resultater. Det kommer ikke helt av seg selv og krever litt innsats, men kan bli veldig bra om du gir det noen uker.
      Til alle vil jeg også nevne peelinger. Det finnes et utall ulike peelinger som hjelper på alt fra grå/gusten hud til acne, rynker, arr, pigmentflekker og sprengte blodkar.
      Ring gjerne og avtal time til gratis konsultasjon hos en av våre sykepleiere. Vi har klinikker i Oslo, Bergen, Stavanger, Trondheim og Tønsberg, samt to i Sverige. Mer informasjon om behandlingene og kontaktinfo finner du på http://www.ellipseklinikken.no
      Klem Marianne

    4. Hei Marianne! Jeg er ei jente i tenåringsårene som har slitt med en del kviser en stund, jeg har prøvd masse ulike hudprodukter/ serier, men lite har sett ut til å funke. Jeg har lys, sensitiv og kombinert hud, kan du anbefale noen rense sett du mener passer min hudtone? Kjenner meg ganske lei av å bruke masse penger på noe som ikke fungerer.
      Hilsen en som håper på svar!😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg