Jens August + Noor Kamil = Sant!!

Vel kjære Noor 🙂 du er nå go`jenta mi og jeg tror du kommer langt! Du er så positiv, blid og uredd for jantelov og elendighet som er sterkt inngrodd i lille Norge! 🙂 Har sansen for ditt friske og sprudlende vesen! Nå har du jammen fått deg en rolle i Hotell Cæsar som jeg er stor fan av! Som du selv sier: "Jeg slipper heldigvis å si så veldig mye, jeg har en rolle som stråler mye personlighet og tar mye plass uten at jeg trenger noen replikker 🙂 Det elsker jeg…" Tenk jeg har den som underholdning når jeg sitter og spiser kveldsmaten min om jeg rekker hjem pga mine laaaaange arbeidsdager! Gleder meg til å se deg i sving 🙂 Og masse lykke til!

PS! Spent på hvordan brynene dine tar seg ut på tv…he he! Tror jeg har en hånd med i serien nå 🙂

Klem Sola 🙂

7 kommentarer

Siste innlegg