I Berlin på kurs hos amiea!

Solvår "meg selv", min dyktige lærer Sonja og kollega Sylvia fra Østerrike! The S team 🙂
Sonja har undervist i 18 år og kunne sine ting! Undervisningen gikk på tysk og engelsk noe som var en utfordring! Som trainer "kursansvarlig" fikk jeg mange nyttige tips til fremtidige kurs i Norge! Nye elever av meg kan virkelig glede seg!

Treningssalen hos amiea i Berlin! Flott og lekker. Kan love deg at jeg fikk kjørt meg der 🙂

Fra kjøkken kroken hos amiea…!  Alt i lekre farger som ser klinisk og rent ut!

3 kommentarer
    1. Fint innlegg og ikke minst en fin blogg har du også:)
      Liker du/dere som leser dette, å spille Thesims3?
      Gå inn på bloggen min, så finner du masse tips og gratis sider der du kan laste ned både ting, klær, hår, simmer og mye mer!!!

    2. Fin blogg du har 🙂
      IKKE TA DETTE SOM REKLAME, PLIIS!!
      jeg har et ønske om å få litt flere leser, kan DU hjelpe meg med å få litt flere lesere? Hvis du tar en titt innom bloggen min hver dag så kanskje det blir en liten anbefaling fra meg.:)
      klemzz Celine Schjøll<3
      http://www.cs96.blogg.no

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg