Gjør deg klar til bikinisesongen! Hud/Makeup

Matis har noen deilige kropps produkter som lover deg en smidigere og fastere kropp med færre cellulitter 🙂 Det er bare å sette i gang med å forberede deg til en topp sommer!

Decleor er min favoritt serie når det gjelder sol produkter. Brun blir du med denne serien. Selv deg med den hviteste vanskeligste hud. Det gjelder bare å forberede huden med oljer og kremer. Lover deg en nydelig sommerbrun farge!

i.d makeup har jeg brukt trofast siden den kom på markedet. Jeg simpelthen elsker den. Nydelige farger som alltid får deg til å føle deg fresh! Med  i.d mineral makeup kan jeg love deg en spennende opplevelse og et nydelig resultat!

Produktene får du kjøpt hos bla. Clinic 81 hvor disse bildene ble tatt da jeg var på jobb i dag!

Mvh SOL Permanent Makeup

9 kommentarer

Siste innlegg