Jeg har verdens kuleste frisør :-)

Jørgen er den beste frisøren jeg kunne havnet i klørne på bokstavelig talt. Ikke bare er han dyktig i å klippe, men er morsom og hyggelig i tillegg. Det er slike egenskaper jeg setter stor pris på. Kjemi er ikke bare på flasker og krukker folkens 🙂 Håret mitt er håpløst og jeg drikker vitaminer hver eneste dag for å i det hele tatt beholde stråene på plass! Jørgen klipper det tykkere enn det er . Denne frisøren kan dere bare ikke gå glipp av!! 🙂

Nå har jeg gått til anskaffelse av hårprodukter fra "Kevin Murphy" … en økologisk frisør serie som kommer med båt til Norge for å spare miljøet! Flaskene er spesielle og innholdet dufter av eteriske oljer!

Stor serie som holder en høy standard! Les alt om serien HER. Gleder meg til å prøve den nå. Kjøpte shampoo, balsam og hårspray! Sistnevnte er jeg virkelig spent på. Mye skuffende på markedet, men har funnet ut at kms har den beste for mitt hår av det jeg har prøvd til nå. Håper Kevin overgår den 🙂



Jørgen kan du nå på tlf: 22565805 eller 22469658
Har du ikke fått orden på sveisen før, kan jeg love deg at Jørgen gjør sitt beste for at det skjer! Han har sin egen teknikk når han klipper. Var hos han sist for 3 mnd siden. Håret har så og si beholdt fasongen…og jeg kan love deg at jeg var den som oppsøkte frisører hver 6 uke før. At jeg nå endelig har fått en frisyre som ikke ser lurvete ut etter en mnd er fantastisk. Jørgen er en kunstner som jeg kan anbefale deg på det varmeste! Du kan lese her om SISTE MOHIKANER/HODEJEGERNE hvor Jørgen jobber!

Her sitter jeg på en lørdags kveld med kontorarbeide og forberedelser til neste kurs…og med ny sveis 🙂 Det er meg i mitt rette element!

GOD HELG 🙂

13 kommentarer

Siste innlegg