WOW beauty! Miss brun og blid?

Valentina er en trofast og vakker kunde av meg! Jeg rekker jo å bli godt kjent med disse jentene etter hvert og synes det er spennende å følge dem videre. Nå er Valentina med i Brun og Blid konkurransn som to andre av mine bekjente som Noor og Rebecca! Kommer tilbake til dem etter hvert 🙂
Valentina er alene mamma og jobber hardt med Finans linjen på BI og hun har vært og fått perfekte bryn hos meg! 🙂 Da fortjener hun sannelig at du stemmer på henne HER! Bedre kan jeg ikke si det 🙂

Stemme herved avgitt! Klem Sol

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg