Mine bloggtopper :-) Love you all!!!

Jeg setter stor pris på blogg innlegg som handler om behandlinger utført hos og av meg 🙂 Denne jenta var modell på det siste kurset mitt, og HER kan dere se et innlegg av de ferdige leppene hennes 🙂 og HER kan du lese om hvordan det er å være modell på kurs hos meg! Hun er også modell av yrke.
NB! Leppene du ser på bildet er nypigmenterte, og bildet er tatt minutter etter behandlingen. Her er hele leppen fylt inn med farge…eller dvs. 2/3 deler! Dette for at fargen skal fade inn i den naturlige leppefargen. Blir NYDELIG når fargen er redusert med 40-60% innen de ti første dager!

Noor er en av mine mest trofaste bloggere og HER kan dere se det siste innlegget. Jeg holder kurs og har fått agentur på "amiea" produkter og utstyr fra verdens største leverandør av tatoveringsutstyr! Interessert i å bli Linergist og jobbe som meg? …..ta kontakt! 🙂 Kan love deg et spennende og interessant yrke.

Denne flotte jenta fra Fredrikstad fikk behandling av meg i går! HER kan dere lese det informative blogg innlegget hun lagde fra besøket hos meg! Tusen hjertelig takk Trine Lise. Det var pent sagt!

Og herlige Ida`s blogg innlegg kan dere se HER Blidere jente skal dere lete lenge etter!

Dette er noen av de siste blogg innleggene og det betyr MYE for meg å se og lese om fornøyde klienter. Jeg setter stor pris på dere jenter, og nye klienter synes det er interessant å lese bloggene deres før en behandling hos meg. De får mye og god informasjon. Tusen takk.

Klem Sol

4 kommentarer
    1. Lisa:

      Den er perfekt, men når en munn er nytatovert som denne “bildet tatt like etter behandling” kan det være noe hevelse. Det vet alle som jobber med dette, og ikke minst har fått det utført. Men den store skjevheten ser jeg dessverre ikke her! 🙂

      Mvh Sol

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg