Tatoverings farger! Hva ønsker du?

Når det gjelder farger i Permanent Makeup er det mye å velge i. Fargene mine fra "amiea" fokuserer på det naturlige og har de vakreste farge pigmentene jeg har jobbet med til nå! Modeller og klienter jeg jobber med bare elsker dem 🙂

Hva er det viktigste for deg når det gjelder Permanent Makeup?

Jobber du med Permanent Makeup, så send meg en mail på [email protected], så sender jeg deg informasjon om fargene samt fargekart! Minner også på om at jeg holder kurs for nybegynnere og viderekommende. En kursplass ledig i mai og en i juni. Starter ikke opp igjen før august, og da er det kun en ledig plass ledig. Dette gjelder kurs for nybegynnere!

Jeg blogger fremover om hvilke farger jeg bruker på forskjellige klienter, slik får du se hvordan fargene ser ut og ikke minst sitter i huden.

I mars reiser jeg selv på kurs i Permanent Makeup til Berlin! Gleder meg og kan ikke få nok av kunnskap fra andre land!

Mvh SOL Permanent Makeup

5 kommentarer

Siste innlegg