I morgen er det kurs i Permanent Makeup!

I morgen skal jeg ha to elever på videregående kurs i permanent makeup! Gleder meg til å se hva de kan fra før, og hva jeg kan tilføre dem, da de ikke har tatt grunnkurset hos meg! Jeg har booket mange modeller til dem, så her blir det "hard work"!

Her er et bilde av en elev jeg har hatt på kurs fra Stavenger. Wenche Helle heter hun og jobber for bla Plei Meg på Sola! Her er vi fra en foto shoot hvor Wenche skulle få tatt noen flotte bilder til web siden sin og til visittkort, og hvor vi samtidig tok noen uhøytidelige bilder for moro skyld! Jeg samarbeider med fotograf Marie Lindeman Johansen og elevene mine kan bestille time for foto når de er på kurs hos meg!

Følg videre med på bloggen min for kanskje få litt innblikk i kurset denne helgen 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg