Mitt andre hjem på reiser :-)

Jeg velger alltid p-hotels når jeg er ute og reiser…og om hotellet ligger i den byen jeg er i. Her er et bilde fra rommet i Trondheim. Fikk et mega stort rom denne gangen, og koste meg skikkelig.

Deilig å ligge i senga å se tv  etter en lang arbeidsdag 🙂

En liten salong var det også på rommet! Hvorfor velge p-hotels?

1. Rimelig
2. Ok standard
3. Frokost på døra med smørbrød, juice og frukt!
4. Vannkoker, kaffe/te på rommet
5. Passer meg perfekt 🙂

Bedre kan det vel ikke sies…er nesten ikke på rommet, jobber lange dager og kun på hotell for å sove og slappe av! Anbefaler p-hotell på det varmeste! Har opplevd at mange aldri har hørt om denne hotell kjeden. Har du?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg