Workshop for å teste ny tatoveringsmaskin?

Dette er den aller siste modellen på markedet av en maskin for å jobbe med permanent makeup! Maskinen blir produsert i Tyskland, noe som også sier sitt om kvalitet!! Tyske maskiner er de beste som produseres på markedet pr i dag! Dette er toppmodellen fra "amiea" som jeg jobber med akkurat nå. Jeg har fått agenturet for scandinavia noe som krever sitt!

Den minste modellen fra "amiea" er perfekt for dem som ønsker å prøve seg på markedet for å se om dette er noe man ønsker å satse for fullt på! Jeg får en frøken på kurs i april (niesen min Bettina) og denne maskinen har hun allerede kjøpt! Regner med hun også bestiller topp modellen etter ganske kort tid når kundene begynner strømme på! Denne modellen har en mindre motor, og er egnet for deg som ikke har mere enn et par kunder daglig. Flott for nybegynnere og har også "hygiene nåle modulene" som er en selvfølge i dag for de som jobber i dette faget! Hygiene modulene er væske og lufttette og kastes etter hver behandling!

Lyst å komme på workshop for å teste ut maskinen og nålene
? 8 mars kl 10.00 tar jeg imot interesserte på Ellipse Klinikken. Workshop er GRATIS å delta på, men jeg trenger din påmelding på [email protected] To ledige plasser igjen!

SOL Permanent Makeup

2 kommentarer
    1. Teste det hvordan da? Liksom, få permanente, eller hva? 😀 For om det er gratis, og man får permanent makeup SÅ ER JEG SEFF MED. For jeg har ikke sjans i havet til å få råd til det, og det er noe jeg virkelig vil.

    2. kadust:

      Workshop er for deg som ønsker å se og prøve meskinen og for å få info om faget! Eller kan dette fra før og ønsker sjekke ut og kanskje kjøpe den nye maskinen min!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg