Konkurranse på bloggen min :-) sjekk ut!!

Har en konkurranse gående inne på facebook gruppen min akkurat nå! Her "bildet" er jeg ferdig på jobb etter en lang arbeidsdag og pakker ned utstyret mitt! Bettina er fotograf! Jeg ser litt "gal" ut…..noe som sikkert også stemmer 🙂

1.Inviter min 30 på vennelista di inn til gruppen (facebook)
2.Skriv utført på veggen av Permanent Makeup gruppen, og du er med i trekningen av "nye bryn" 🙂
3.Vinneren blir kontaktet 28 februar

Sjekk disse bloggene. Litt info og bilder fra messen jeg var med på hvor jeg reklamerte for mitt nye agentur med salg av maskiner, nåler og utstyr:

Siste resultat av pigmentering bryn:
Min blogg 🙂

Linda Kristine Solbakken: Linda besøkte meg på messen!

Fotograf Marie Lindeman Johansen: Marie tok bilder av modellene mine!

Vinner av forrige blogg konkurranse av bryn: May Elin vant den forrige bryn konkurransen!

Er du ikke på facebook, så kopier dette innlegget og legg det inn på bloggen din. Send meg så en mail med linken til innlegget mitt på din egen blogg på mail: [email protected]  Slik kan du også være med på å vinne NYE flotte bryn til en verdi av kr 4800,- ! 🙂

LYKKE TIL

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg