Kunnskap er oppskrift til suksess!

Siste dag på Helse&Skjønnhetsmessen på Lillestrøm…. Mange kjente og ikke minst kjære klienter stakk innom for å hilse på.  Linda Kristine Solbakken (som jeg har pigmentert bryn på) er en jeg setter veldig stor pris på! På bloggen hennes ser dere fargen på brynene like etter pigmenteringen, og på bildet som er tatt i dag på messen ser dere det ferdige resultetet!! Naturlig og flott resultat. Vi skal snart på et spennende kurs sammen som jeg gleder meg veldig til. Kurset skal dere få høre mere om siden…men kan røpe det skal holdes på Rikshospitalet! Her er hun sammen med Bettina 🙂 Koselig!!

Ellipse jentene er utrolig dyktige…og ikke minst flotte!!!!! Her er de ved den lekre standen de hadde på messen. Ellers kan jeg opplyse at de er de beste på det de jobber med i landet 🙂

7 kommentarer

Siste innlegg