Messen på Lillestrøm!

I dag startet Helse & Skjønnhets messen på Lillestrøm! Her er mine to hjelpere Bettina Amundsen som jeg er tante til og fotograf  Marie Lindeman Johansen klar til å hjelpe meg med å reklamere for amiea produktene mine! Marie har tatt alle bilder til standen min samt filmet en liten snutt med Noor Kamil og meg! Lyst til å se Noor få en behandling med permanent makeup, så stikk innom standen min i løpet av helgen!

Her har jeg fått besøk av Sara Lopez fra amia. Sara har reist helt fra Berlin for å besøke standen min i dag! Veldig hyggelig…og ikke minst interessant!

Her snakker vi med interesserte besøkende til standen om Permanent Makeup!

Her har Bettina vært fotograf og kikket seg litt rundt for å se alt det spennende som er å se på en slik stor messe… noen har fantastisk flotte stand! Men så koster de også flesk 🙂

Dagen ble avsluttet med en bedre middag på "Big Horn" på Jessheim. Veldig god mat der for øvrig, og første gang jeg har vært på Jessheim!! 🙂

Lyst til å besøke standen min i løpet av helgen er dere hjertelig velkommen!

Mvh Sol Permanent Makeup

8 kommentarer
    1. Er sinnssykt imponert over din profesjonalitet og entusiasme!! Kjempeflott måte å markedsføre denne kunsten på – og du stråler, som vanlig. Tror dine medarbeidere og samarbeidspartnere føler seg temmelig priveligerte, jeg føler meg ihvertfall priveligert som din “klient”. Koselig stand du har, har virkelig hatt lyst å besøke den – men som sagt så skulle jeg ønsket at landet bare var halvparten så langt… 😉 Lykke til, Solvår!!

    2. Jeg var der, siden jeg hadde gratispass til messen. Men jeg fant faen ikke standen din, fant bare en annen stand med permanent makeup. Er sikker på atj eg og venninna mi fikk gått gjennom alt, for vi så ting flere ganger og gikk rundt å kopa i flere timer, hehehe. Men faen da, hadde dere gode tilbud der eller? 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg