Da er snart alt i boks :-)

Messen på Lillestrøm "Helth&Beauty" krever mye planlegging. Her har jeg fått hjelp nordfra av tanteungen min Bettina! Flyers skal deles ut og da er det greit med assistanse. Marie Lindeman Johansen har fått et stort oppdrag av meg med foto. Mange av leserne mine har etterlyst ferdige bilder av "arbeidene" mine, og det skal de få en smakebit av på messen!

Marie i ferd med å montere bilder av modellene mine….kanskje noen som kjenner seg igjen her?  Marie har også tatt bildene av Noor Kamil som er med i konkurransen om "Miss Brun og Blid"! Sjekk ut noen av arbeidene hennes HER

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg