Vi feirer en ekstra jul :-)

I dag kom pakken fra datteren min Amanda og vertsfamilien hennes i Usa!

Spennende med en forsinket jul…

Denne gaven fikk jeg fra verts moren Nancy. Må vise den frem, for den var ekstra flott pakket inn.

Dette er hva som var inni pakken…et deilig nydelig pledd! Sjett om det blir mange deilige varme kvelder fremover!

Hjemmebakte pepperkaker…disse tar vi til kaffen i kveld, mens vi ser dvdèn fra musicalen Amanda var med og spilte i. Gleder oss 🙂

Her er den flotte vertsfamilien til Amanda! Måtte alle være like heldige som utvekslingstudenter i et annet land. Tim, Nancy, Kaily og Ryan  er virkelig det beste som har hent oss alle det siste året 🙂 Det er så deilig å være trygg på at minstejenta vår har det bra der hun er!! Nå kan vi telle ned dagene til vi er i Usa…og kikke på alle de flotte bildene i kalenderen! Vi fikk flere gaver også… en flott bok, et nydelig slideshow med lyd og bilder fra Amandas hverdag, og selvsagt snop!!

Tusen takk for alle flotte gaver som vi fikk i kveld 🙂 we love you all!!

3 kommentarer
    1. Hei! Beklager at dette ikke er relatert til det du skriver om, men jeg har fått en utfordring på bloggen min som jeg gjerne vil gi videre til deg. Den går ut på å skrive 10 ting du vil gjøre før du dør:) Håper selvfølgelig at du tar utfordringen, og gi meg gjerne beskjed om du gjør det. Så kommer jeg og ser på innlegget ditt:D

    2. så koselig!:D er alltids kjekt med pakker. i allefall etter jul. for på selveste julaften så får man jo så mye alikevell!:)
      har lagt ut bittelitt bilder å sånn fra besøket mitt hos deg på mandag!:) er så sinnsykt fornøyd!:)
      ha en kjempefin kveld!.
      May Elin

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg