Brannskadde kan få hjelp med Permanent Makeup!

I dag hadde jeg en vakker dame for behandling av Permanent Makeup av lepper og eyeliner! Hun hadde fått skader i huden sin av brann, slik at det manglet fullstendige konturer rundt munnen. Hennes største ønske var å få bygget opp leppene slik at de så flotte og naturlige ut, ved at dette tar forkuset fra brannskadene.

Dette er resultat etter første behandling! Her har jeg brukt fargen Litchi som er en nøytral rød og naturlig leppefarge! NB! Fargen reduseres med 40-60% innen de ti første dager! Leppene får da en nydelig naturlig frisk og rød leppefarge!

Her ser dere leppene fra den andre vinkelen…..

Jeg har pigmentert fargen og leppekonturen over "arrene" som er rundt munnen etter ønske fra klient! Det ble veldig vellykket, og hun føler at arrene med dette blir mere kamuflert!

Lepper "før" pigmentering!

Lepper "etter" pigmentering! Se den nydelige amorbuen hun har fått! Hun syntes resultatet overgikk all forventning. Det varmer iallefall mitt hjerte. Slike oppdrag som dette betyr noe helt spesielt for meg. Å kunne hjelpe noen til å få en "bedre" hverdag er noe som iallefall beriker min!

Mvh SOL Permanent Makeup

11 kommentarer
    1. DA ER DET SATT I GANG EN NY RUNDE MED BLOGG VS BLOGG, MELD DEG PÅ OG DIN BLOGG KAN BLI TREKT UT. ALT DU TRENGER Å GJØRE ER Å SKRIVE LINKEN TIL DIN BLOGG I KOMMENTARFELTET. DET BLIR RETTFERDIG TREKNING, MED AT JEG PLUKKER OPP TO LAPPER FRA EN BOKS!
      MELD DEG PÅ NÅ!

    2. det ble fint, så heldig hun er :- )
      Vil du forresten legge igjen en kommentar på bloggen til kusina mi? :- ) Kanskje hun får litt bloggmotivasjon av det, for nå har hun ikke blogget på en uke! og stakkar meg, som egentlig er fast leser, haha :- )
      Bare sjekk denne: fiebie.blogg.no

    3. utrolig fint! tenkte med en gang at fargen var ganske så kraftig, men siden den får cirka halvert effekt om en stund blir det sikkert helt kanon. 🙂

    4. Jeg ble kjempe fornøyd, går forbi speilet å smiler for første gang på 3 år siden ulykken..
      Tusen takk Sol…
      Takket være deg føler jeg mer vell 🙂

    5. hadde vart artig og sett fargen etter en stund, er sa vanskelig og danne seg et bilde…..
      skulle onske jeg kunne spandert dette pa mamma som har masse helse problemer men i tilegg falt hun hun av rullestol scootern sin, fikk den oppa seg og brakk dermed begge skulderleddene,,,,,,,,,, hun klarer ikke og sminke seg lengre, ikke borste eller fixe haret uten hjelp heller.
      Men jeg er ufor selv sa 5/6000 tusen kroner har jeg ikke til overs etter alle medesiner og slikt er betalt men jeg haper kanskje engang hun kunne fa sitte modell endag…………..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg