Hva skal man med to par øyenbryn???

Feiltatovering begynner visst bli et velkjent tema på bloggen min…men det er også fakta! Hver eneste uke kommer det fortvilte jenter/damer som ønsker jeg skal rette opp slike "unødvendige" feil! I de fleste tilfeller kan jeg hjelpe med å "rette" dem opp slik at de er til å leve med.  I dette tilfellet hadde denne klienten fått to par øyenbryn i div. fasonger! Under kan dere se resultatet etter oppretting! De er enda ikke helt ferdige, da jeg ønsker legge litt "hudfarge" inn for å gjøre halen på brynet litt kortere… men jeg tror vi begge ble ganske fornøyde etter første behandling!!

Takk til deg for at jeg fikk legge ut bildene 🙂

MVH SOL

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg